http://masterland.com.pl
 Ulotki można roznosić samemu, zatrudnić pracownika lub wynająć studenta. Można również skorzystać z usług listonosza, wypełniając na poczcie tzw. druk bezadresowy. W ten sposób reklamują się małe punkty usługowe, gastronomiczne lub wypożyczalnie kaset wideo. Tanie ulotki i foldery - bo tylko na takie stać wyżej wymienione firmy - trafiają na określony przez reklamodawcę teren, na przykład dzielnica lub konkretne domy na osiedlu. Jeśli przygotujemy pięć tysięcy druków bezadresowych do rozprowadzenia na terenie miasta - będziemy musieli zapłacić czterysta złotych. W przypadku raczkujących firm, liczy się każdy grosz, dlatego wchodzi w grę wszystko, co jest tanie: tania drukarnia, tanie ulotki i tani kolportaż. Na reklamę w telewizji pozwolić może sobie przedsiębiorstwo z dużymi możliwościami finansowymi. Od ulotek, ogłoszeń w lokalnej prasie lub Internecie, billboardu w sąsiedztwie firmy zaczynają małe biznesy, ale są to także sposoby reklamy stosowane przez gigantyczne firmy. Stosując strategię mieszaną mamy większą szansę na dotarcie do klienta.

KategorieFirmy i usługi Poligrafia Firmy i usługi Usługi Według domeny Com.pl

Słowa kluczoweTania drukarnia Tanie ulotki |  | | - Numer ID strony: 42/42
- Status strony: aktywna od 06/05/2012 21:12
- Typ strony: wyróżniona od 06/05/2012 21:12
- Data dodania: 06/05/2012 21:12
- Data edycji: 06/05/2012 21:12
- Zaindeksowane strony: Google, Yahoo, Bing
- Liczba kliknięć: 4, odsłon: 3489
|
|
|